Ønsker du at skabe værdi for dine kunder og ha’ hele verden som arbejdsplads?

I RINA bliver du en del af en international organisation, der er en af de førende inden for Maintenance- & Procurement løsninger både til den maritime branche og industrien i hele verden. 

Vi har vist vores berettigelse igennem mange år og er i kraftig vækst – ganske enkelt fordi vi er dygtige, til det vi gør. 

Om jobbet

I konsulentjobbet er den vigtigste opgave, at skabe merværdi for vores kunder ved brug af vores løsninger.

Du skal kunne tilbyde teknisk konsulent assistance og professionel projektledelse til dine kunder – enten on-site hos kunden eller fra kontoret i Aalborg.

Vores kunder forventer, at vi er eksperter i vores løsninger og bruger denne viden til at udfordre dem på anvendelsen heraf, både i deres forretning og processer.

Du får ansvar for dine egne kunder med fokus på:

  • Teknisk sparring med dine kunder på deres løsning
  • Kundekontakt
  • Konsulent assistance
  • Projektledelse 
  • Opgaver hos kunderne
  • Intern koordinering og planlægning 

Mød projektteamet

Om dig

Vi forestiller os, at du har en teknisk relevant baggrund som software udvikler, og med et ønske om at kombinere det med direkte kundekontakt som konsulent og projektleder. 
Du har en solid kommerciel og vækstorienteret forståelse, og skaber via dit engagement og din personlighed den sammenhængskraft, der sikrer eksekvering for kunden.

For at komme i betragtning til jobbet, skal du have:

  • Teknisk forståelse for softwareløsninger og deres værdi hos kunderne
  • Erfaring som konsulent og projektleder med værdiskabelse for kunderne
  • Forretningsforståelse samt erfaring i at arbejde med forretningsprocesser, gerne fra den maritime branche eller industrien
  • Lyst til at blive ekspert i vores løsninger og koble dem sammen med forretnings- og procesviden fra branchen
  • Et resultatskabende fokus
  • Stærke kommunikationsevner og relationskompetencer
  • Personligt drive og handlekraft
  • Positiv indstilling og lyst til at påvirke tingene

Vi tilbyder

  • En international arbejdsplads med rig mulighed for at gøre karriere
  • Mere end 5000 kollegaer fordelt i mere end 70 lande
  • Til dagligt kommer du til at sidde på kontor i Aalborg sammen med 50 initiativrige kollegaer
  • Du kan påvirke din egen udvikling og udfordre dig selv i opgaverne
  • Høj grad af frihed, hvor du har mulighed for at sammensætte arbejdsugen med delvis hjemmearbejde
  • Et godt socialt sammenhold også på tværs af afdelingerne– det er vigtigt for os at tilbringe tid med hinanden
  • Et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er plads til alle

 Frynsegoder

  • Godt kollegaskab med mange sociale arrangementer, årlige udflugter og fester
  • Lækker frokostordning
  • Gratis kaffe, sodavand og frugt
  • Attraktiv pensionsordning
  • Office-fit – et frivilligt bevægelseskoncept, der øger trivsel og sundhed på kontoret
  • 6 ugers ferie

Vi glæder os til at høre fra dig!

Kontaktpersoner

Rasmus Hansen
Head of Projects

+45 29 26 82 81
rasmus.hansen@rina.org

Lene Dahlstrøm
HR Manager

+45 24 40 04 07
lene.dahlstrom@rina.org